Informacija apie Molėtų pradinę mokyklą
Molėtų pradinė mokykla yra mokykla.
Toliau, Molėtų pradinė mokykla bus vadinama Pradinė mokykla.
Ką mokiniai veikia Pradinėje mokykloje?
Pradinėje mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- gamtos mokslo,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Pradinėje mokykloje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
Koks yra Pradinės mokyklos darbo laikas?
Pradinė mokykla dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Pradinė mokykla dirba nuo 7.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Pradinė mokykla gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje mokykloje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Pradinę mokyklą galite sužinoti internete.
Pradinės mokyklos interneto svetainės adresas yra
- https://moletupradine.lt
Galite paskambinti telefonu.
Pradinės mokyklos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Pagrndinės mokyklos interneto svetainėje?
Informacija Pradinės mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Pradinės mokyklos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Pradinės mokyklos adresas?
Pradinės mokyklos adresas yra
- Graužinių g. 1, Molėtai 33125
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
